Te iubesc și te voi iubi întotdeauna, iar dacă și după moarte oamenii iubesc, te voi iubi și eu, și mai bine cu tine în iad, decât fără tine în Paradis. Dante Alighieri - poet si filozof italian

In acest articol am adunat peste 50 de citate despre dragoste / iubire. Cu atatia scriitori talentati mi-a fost destul de greu sa aleg doar 50 de citate despre dragoste / iubire, insa sper ca am reusit sa le aleg pe cele mai bune, celebre.
Daca stiti voi alte citate despre dragoste / iubire care credeti ca ar merita sa fie in aceasta mica lista, astept cu placere, propunerile voastre. Pentru a propune alte citate despre dragoste / iubire, folositi pagina de contact. 
Iti recomand si: citate despre viata

Gabriel Garcia Marquez

Dragostea adevarata este o limba pe care surzii o pot auzi si orbii o pot vedea.
Le-as dovedi oamenilor cat gresesc gandind ca inceteaza sa iubeasca atunci cand imbatranesc, fara sa stie imbatranesc numai atunci cand inceteaza sa mai iubeasca.
Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te voi vedea dormind, te-as imbratisa foarte strans si l-as ruga pe Dumnezeu sa fiu pazitorul sufletului tau. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te-as vedea iesind pe usa, ti-as da o imbratisare, un sarut si te-as chema mereu inapoi sa-ti dau mai multe. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand voi auzi vocea ta, as inregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta iar si iar pana la infinit.
Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine.
Doar pentru ca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste cu toata fiinta sa.

In mine se mai vorbeste si astazi despre tine. Lucian Blaga

Mircea Eliade

Niciun om nu decide in dragoste. Asa se petrece toata viata, numai intamplarea alege, ea aduna si desparte, mai ales in iubire, si aceasta e tragic,e inuman; ca intamplarea decide in iubire.
Nici un alt om nu știe nimic despre dragostea altuia. Este întotdeauna un alt miracol sau un alt blestem - și fiecare om este destinat să și-l poarte singur, fără putință de evadare, fără nădejdea unei destăinuiri care să comunice cu adevărat substanța. Zadarnice sunt toate confesiunile în dragoste; chiar dacă e mărturisită, rămâne neînțeleasă celuilalt, fiecare o traduce prin experiența lui, și deci nimeni nu o poate judeca

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. William Shakespeare

Paul Lambert

Dragostea este un teritoriu enorm. Sufletele mici nu-l pot pastra.
Fericirea in dragoste este cea mai simpla ecuatie; sunt suficiente doua elemente. Mai multe strica.
Nu poti strange in brate toata lumea. In brate poti strange un singur om. Daca cand omul acela e iubit, strangi in brate toata lumea.
In dragoste, ca si la bucatarie, ingredientele cele mai savante nu fac doua parale daca focul nu este bine incins.
Iubito, s-a dus dragostea, am ramas singuri acum, singuri de tot: noi doi.
Numai la scoala numaratoarea incepe cu 1; in dragoste incepe cu 2.

Iubirea misca Soarele si celelalte stele. Dante Alighieri


Emil Cioran


Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristete.
Barbatii care iubesc cu adevarat, cu o pasiune puternica, nu pot iubi in acelasi timp mai multe femei, ci numai una.
Iubirea este o forma de comuniune si de intimitate.
Suferinta este o cale de separare, de disociere, este o forta centrifugala ce te detaseaza de samburele vietii, de samburele de atractie al lumii, de unde totul tinde sa se unifice in iubire si intimitate.
Cu cat judeci mai mult, cu atat iubesti mai putin. Honore de Balzac

Poate vrei sa vezi si: citate despre viata

Un comentariu :

  1. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere